HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

KKE

2011.05.12. 17:50 :: Aeemit

szeretem ezt a kócos, borzas, lógó ingű Közép-Kelet-Európát

szeretem, hogy nem tudunk előre semmit

és hogy vannak titkok

és szeretem, hogy itt néha ki lehet lépni a sablonokból

az érzések hullámzását

a nyelvek kavarodását

a mellkasok fel-le zihálását

az elvágyódást és a harcot kifelé jelentéktelen dolgokért

a használt tárgyakat és a leleményességet

az adaptálódást és azt,hogy mindent egyszerre legalább négy szempontból lehet és kell megvizsgálni  működés előtt

 

és persze mindennek a fordítottja is igaz, leszámítva a tervezős részt. :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr62898786

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla | NYELVÖLTÖGETŐ 2011.05.14. 10:21:31

Egy fura, fekete fejűnéma figura, bajszos és kalapos, csipkés-szakállasszárnyas, csizmalábú,mellénymellűbaba,egy sohasemvoltszerzetöltött rám nyelvet,mikor felébredtem -jó vicc, mondhatom,szóltam,mit akar ez aszótlan,nyelvet rámmért öltöget,mért foglal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása