HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

hogy vagy?

2011.10.13. 22:19 :: Aeemit

mindig kiszolgáltatom magam. kitárulkozom egészen a csontig meg a velőig. még beljebb. a lélekig. mert ezt tartom őszintének, mikor megkérdezik, hogy vagyok. és aztán csak néznek rám értetlenkedve és elborzadva, mert én mindig elfelejtem, hogy ők igazából semmire sem kíváncsiak. legfeljebb a saját szükségleteik kielégítésére. a meghallgattatásra.

helló, hogy vagy, jó, hogy vagy...

vagy csak vegetálsz, mint én? vagy csak keresed a széthulló darabkáidat? aki bevallja a keresgélést, a gyengeségét, az szánalmas és megvetendő vagy méginkább félelmetes fajta. fertőző betegként kerülik. mert instabil. mert kiszámíthatatlan. mert néha sír is. és ugyan kinek van ideje és gusztusa feltörülgetni mások testváladékait? 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr873301586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wassernixe · http://wassernixeblog.blogspot.com/ 2011.10.16. 18:56:31

en szeretem, ha valaki erre a kerdesre oszinten felel. azt viszont utalom, ha rogton azt feltetelezik, nem is erdekel, akkor meg minek kerdezem. szoval csak azt akartam mondani, hogy mindenfele emberek vannak. en kivancsi vagyok rad, ugyhogy mondjad :)
süti beállítások módosítása