HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

Avatar

2010.01.04. 23:00 :: Aeemit

Moziban voltam. És igen, megnéztem a kasszasikert. Úgy mentem be, hogy na jó, Hollywood megint kiizzadott valamit, lássuk, miből élünk.

 És akkor belémzuhantak a színek, a kissé (és tényleg nem túlzottan) zavaró sztereotíp történet mögül elővágtattak a képzelet gyönyörű teremtményei. És megszerettem azt a képzeletbeli tájat azokkal  a képzeletbeli és mégis valós arcú, érzővé varázsolt lényekkel. Mélységesen, szépen ölelt magába az a világ. Nem én voltam, csak egy kisgyerek, és repültem. És utána álmomban újra és újra visszatértem.

https://www.youtube.com/watch?v=cRdxXPV9GNQ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr651647016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása