HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

hommage á thomas d

2009.02.21. 09:27 :: Aeemit

es gab mal zeiten

wir waren nie alleine

es gab mal zeiten

du sagtest nie: zieh´ leine

es gab mal zeiten

da waren wir ein team

und heut´bin ich bloß

gut für ´n scream

vergiss all die wunden

die wir schon gefunden

an unseren körpern

die heilen doch schnell

vergiss all die wunder

die wir beide g´sehen

die straßen, die lampen

die leute die strahlten

uns an, heut´ist doch warm

genug, zieh dein pelz aus

ich will an deine haut

an deine seele

leg sie bloß für mich

so tanzen wir einfach

für immer und ewig

wer bist du, dass ich dich fühle

woimmer du gehst

dass ich dich nicht verliere

ich hab´dein gesicht

vor meinen augen

in millionen menschen

du gehst nicht verloren

ich hab dich in meine seele reintetoviert

A.Y. 09.02.21. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=rEitx7DJ76A   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr37956095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása