HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

ömlesztettszöveg

2011.01.06. 11:28 :: Aeemit

én csak

nő akartam lenni, és ennyi

miért kell ezt annyiszor felemlegetni

és kaptam férfi módra foltokat

meg gyöngysort a nyakamra, ami még mindig fojtogat

megrémültek, ha elbőgtem magam

nem látták, ennek mennyi bája van

és nem hitték, mikor előre tudtam

hogy értelmetlen minden mozdulatlan

kivéve, ha vihar előtti csend

vagy ha már élt és végre megpihent

mint a szavak a könyvben

összebújva

mint fonatok a hajban

kibontom és beleszőlek

a szófonalból lesz szó-szőnyeg

elheversz rajta és kivirít sok gondolat

letépkedem és hagyom, hogy elhervadjanak

aztán ringatom őket, de hiába

és elmegyek újakat szőni a gyárba

és ott csak kész mintákat adnak

de én nem bírom, úgyhogy

tűrnek sokáig, aztán megharapnak

és a véremmel festek újakat

ez lesz a rúzsom, hogy bámulhassanak

mikor az utcán húsnak néznek.

én csak nő akartam lenni és ennyi.

kócos hajjal is mosolyba temetni a gondokat

és nem röhögni rajtad, mikor sajnálod magad

én csak jól akartam lenni

és ennyi.

minek azt folyton felemlegetni? 

https://www.youtube.com/watch?v=HXeQ3LIeYzI&feature=related

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr142564588

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla - KÉP-FÖLÉ-ALÁ-ÍRÁS 2011.01.07. 16:50:57

Rajzolataim papírkazlában turkáltam a minap,és úgy keringélt elém ez a kiszabadultrégi lap, öt-hat éve odavetett pillanat-lenyomat,mintha valami célja volna, gúnyosan ripakodna, csöndjével eltelveprovokálna, mondjam meg.mi az ábra, ma? A kér...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása