HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

ej, ráérünk arra még... avagy mindig is utáltam ezt a verset

2009.11.18. 21:26 :: Aeemit

Fogalmam sincs, miért nincs időm semmire. Negyed tíz elmúlt és a mosógép még mindig csavar. Új példány a lelkem, de a hangja ezres fordulaton olyan, mintha egy bombázóraj körözne a fürdőszoba kövezete fölött. Szegény szomszédok... És fogalmam sincs, meddig fogja még csinálni. Már vagy egy órája... Többet kellene mosnom. Hmmm. Mindenből többet kellene. Olvasni, filmeket habzsolni, magammal törődni, takarítani (jó ég, ki fogja megmosni az abalakokat karácsony előtt????).

Csak kapkodok ide-oda. Ma reggel úgy keltem, hogy mindent el fogok intézni. És nem halogatok többet semmit. Persze, nem jött össze. Torlódik tovább mindent. De legalább megöntöztem a virágokat. Igaz, egy nap késéssel, de sikerült.

Huhh, azt hiszem, befejezte. Csend lett. Végre. Bent is lehetne már csend.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr431535329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapcsoljlemindent 2009.11.19. 12:20:40

juhúúú, van egy mosógéped? hát ez nagyonjó.
hogy hívják? pussz

jurgen 2009.11.19. 15:20:49

Amíg van idöd megírni, hogy semmire sincs idöd, addig nincs nagy baj. :D
P. S.: Kriszta, figyeled, mikor kell, mosni? "Fél tíz elmúlt..." :D

Aeemit 2009.11.19. 23:33:21

@kapcsoljlemindent: mindig máshogy. néha hallgat arra is, hogy jeride,máskor meg kommhermarishka... :)

Aeemit 2009.11.19. 23:34:44

@jurgen: :P mosni tudni kell, jurgen. evvan... :) jegyzem meg, most epp nem mosok, csak hogy tudjatok :)

kapcsoljlemindent 2009.11.20. 16:55:35

@jurgen: hú, tegnap elhatároztam, hogy én is megjavulok, mert a mosógépem a pokoli mennydörgés-imitációk mellett most már valami rettenet nyikorgásokat is hallat és az nemhogy a szomszédoknak, de nekem se vickes. azt azért nem mondom, hogy csak fényes nappal mosok, mert de igyekszem...

jurgen 2009.11.23. 23:22:42

Találjátok ki, mit csinálok épp: MOSOK! (Uh, a két kedvenc pulóverem is ott van a gépben, úgyhogy remélem, mindent jól csináltam.)
...
Shit, avivázs, tudtam, hogy el fogok felejteni valamit... :/

Aeemit 2009.11.24. 08:09:26

Látom,gyerecskék,a mosás mindenki nagy közös traumája... :) megnyugtató. Csak bátran, bátran... mi leszünk a Mosómedve Klub...
süti beállítások módosítása