HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

Rózsa-Flores Eduardo: Dalocska

2009.04.22. 20:41 :: Aeemit

                                       (J. Prevert után szabadon)

Manapság nem lehet hinni a csodákban.

Ma, mikor vágtam a kenyeret,

az ablakon kirepült egy tyúk.

Majd megtudtuk, hogy a pék viccelődött.

Megmondtam én.

 

A mai időkben nem lehet hinni a szerelemben.

Tegnap egyik barátom

csók közben lenyelte a kedvesét.

Utána elnézést kért, hogy nem akarta,

hogy véletlen volt.

Megmondtam én.

 

A mai időkben abban sem lehet hinni,

amit festenek a festők.

Picasso lovat festett, közben egy kislány szívét rágta,

de a képnek címe lett: kislány lószív evése közben.

Nem megmondtam? 

Megmondtam én. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NSjOCOWH6PA

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr571080757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása