HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

tanév eleji gyalázkodások

2007.09.06. 18:25 :: Aeemit

Bevallom, hogy augusztus végén már készültem az iskolába. Úgy értem készültem tanítani. Vége ugyan a semmittevésnek, de elhitettem magammal, hogy a mi kis iskolánk gyerecskéinek igenis szüksége van rám. Az, hogy ma este már kissé kopott a hangom, meg a szemem csillogása, nem igazolta  a nagy lelkesedést. Mert hatodik órában németet tanítani egy visszhangzó osztályban nem az álmaim netovábbja.
Ki anyától lett, mind csalódik végül - végülis nem nagy szám, hiszen mindenki meggürcöli a magáét. De nem is a mászkálástól dagadt lábam vagy a kinyiffant hangom zavar igazán,
nem is a krétaporos tüdőm, a hajnali keléstől kótyagos fejem... nem. Az fáj, ha apuka azzal az életreszóló jótanáccsal lájta el egy egyébként rém okos kisfiát, hogy "minek tanulj, fiam, a Suzukiban öt elemivel többet kereshetsz, mint a tanáraid."
Meg az is furcsa gyomormozgásokat idéz elő bennem, hogy az egyik kisvárosi drogériánkban kiveszik a kosaramból a kiválasztott szemceruzákat, egy zacskóba rakják, s megszámozzák, mondván, hogy majd a kasszánál átvehetem, és sürgetve hozzáteszik, akarok-e még valamit. Igen, szeretnék nyugodtan válogatni, a gyanú árnyéka nélkül. Szeretnék végigmenni a bolton úgy, hogy nem tapadnak rám gonoszkodó, megalázó, árgus tekintetek. Sosem loptam, de ma kedvet kaptam rá. Az, hogy mindez a vevőnek kellemetlen, már senkit sem érdekel. Ők túlélnek, én meg élni szeretnék, szépen... Sok ez?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr88159029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása