HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

védelmi ima

2007.03.26. 22:31 :: Aeemit

Felkelek Isten hatalmával, ami kormányoz engem,

Isten erejével, ami megtart engem,

Isten bölcsességével, ami utat mutat nekem,

Isten szemével, ami előre tekint nekem,

Isten fülével, ami meghall engem,

Isten szájával, ami szól értem,

Isten kezével, ami megvéd engem,

Isten útján, ami óv engem,

Isten seregével, ami megszabadít az ördögi csapdákból, a gonosz csábításoktól, a természet gyarlóságaitól, mindentől, ami káromra van...

Krisztus velem, Krisztus előttem, Krisztus mögöttem,

Krisztus bennem, Krisztus alattam, Krisztus fölöttem,

Krisztus fektemben, Krisztus ültömben, Krisztus felkeltemben,

Krisztus a szívében mindazoknak, kik rám gondolnak,

Krisztus nyelvében mindazoknak, kik hozzám szólnak,

Krisztus a szemében mindazoknak, kik engem látnak,

Krisztus a fülében mindazoknak, kik engem hallanak.

Megváltásod, Uram, legyen mindig velünk!

                                      Szt. Patrik, Irország, V. század

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr5551343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása