HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

kopogós

2007.03.23. 12:43 :: Aeemit

 

kopp-kopp,  

itt vagyok!

beléd bújtam -

maradok.

leszek neked bélés,

fejed alá párna-

két karodba erő,

lelkednek palástja.

 

kipp-kopp, 

itt vagyok!

beléd bújtam,

harapok.

leszek benned égés,

gyomrod pokol-bugyra,

hátadban a fájás,

tenyered hólyagja.

 

hipp-hopp,

elmegyek.

nem kellek már-

űr leszek.

lyukas garas szeretet

földön meghempergetett.

 

                          (A.Y. 007.03.15.)

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr6250012

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: babes cams shows 2017.11.02. 17:10:58

Mennyi fizetést merjek kérni? - Dolgozz magadon! blog - karrierépítés sikeresen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása