HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

--- tükör által- - - - -

2012.02.23. 16:33 :: Aeemit

https://www.youtube.com/watch?v=KqvA110VqTw&feature=branded

a létezés legalján van valami, ami fontosabb a puszta létfenntartásnál. és ez az, ami nem enged itt maradnom. megszerettem sokakat ezen a helyen. mélyen és igazian. de azt nem tudom elviselni, hogy napról napra szembe kell nézzek a saját gyengeségemmel és kiszolgáltatottságommal. mindig ez voltam csak, ez és ezerszer ez, és nem akarok más lenni. képtelen vagyok átlépni azon, ha belémrúgnak, mert nem tudok mások szolgája lenni. lehet, a nemesi vér, lehet a dekadencia. vagy az élhetetlenség. valamire vagyok, de nem erre. és még akkor sem, ha ez adja a kenyeremet. hát dobbantok a jövő héten. újabb lépés valahová. újabb félelem. megkönnyebbülés. megtanultam menni akarni. úgyhogy most elrugaszkodom.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr74187034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aeemit 2012.02.23. 16:40:29

a létezés legalján van valami, ami fontosabb a puszta létfenntartásnál. és ez az, ami nem enged itt maradnom. megszerettem sokakat ezen a helyen. mélyen és igazian. de azt nem tudom elviselni, hogy napról napra szembe kell nézzek a saját gyengeségemmel és kiszolgáltatottságommal. mindig ez voltam csak, ez és ezerszer ez, és nem akarok más lenni. képtelen vagyok átlépni azon, ha belémrúgnak, mert nem tudok mások szolgája lenni. lehet, a nemesi vér, lehet a dekadencia. vagy az élhetetlenség. valamire vagyok, de nem erre. és még akkor sem, ha ez adja a kenyeremet. hát dobbantok a jövő héten. újabb lépés valahová. újabb félelem. megkönnyebbülés. megtanultam menni akarni. úgyhogy most elrugaszkodom.
süti beállítások módosítása