HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

alapszükségletekről

2011.04.27. 21:54 :: Aeemit

nem vagyok egyetlen. felhívtak, hogy én myjavai vagyok-e. hát nem. nagyon nem. van még valaki az én nevemmel myjaván. boaaaa...

keresem a közöset a mások zenéivel és ma nem megy. talán  mert megint írtam egy számot és még nagyon bennem van.

ma hatkor keltem fél hat helyett. csoda, hogy felébredtem. választhattam, hogy kifestem magam, vagy reggelizem egy jót. na, mit választottam vajon? 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr322860631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása