HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

laptoposfiúdarakásaesküvő

2011.03.21. 20:59 :: Aeemit

https://www.youtube.com/watch?v=_OYe-PPuon8

öt éve utazunk ugyanazon a buszon. az arca markáns, a kora behatárolhatatlan körben valahol az enyém körül. télen mindig kék outdoor kabátot meg drapp sültös sapkát hord, fekete laptoptáskával.  Majoron száll le, addig elolvassa a SME-t vagy a Hospodárske novinyt. ritkán beszélget a többiekkel. sokáig azt hittem, szlovák, de mindig magyarul kéri a jegyet. sokszor jár fáradtan, későn haza. olyankor a karfára könyököl és a fejét az öklének támasztja.

ahogy le akartam szállni a kórháznál, kénytelen voltam elsurranni mellette, a lábunk összesúrlódott a kanyarban. gyerekes boldogság-féle kavargott a neonban meg a tavaszesti sötétben, egész hazáig.

darakását főztem, pedig már évek óta nem.

álmomban hatalmas bernáthegyi kergetett a buszmegállóban. lagziba megyek a nyár elején.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr982760330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása