HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

töredékek a buszról, avagy az anyag nem vész el, csak átalakul

2010.08.31. 00:05 :: Aeemit

fogadásból szájoncsókolni a buszsofőrt, akit sosem mertél megszólítani, pedig mindig pontosan tudja, hova utazol

telefonos lány, trendi lilában, foghegyről veszi a jegyet is, betölti a buszt a fenenagy aurája. fiatal roma nő babakocsival, elöl jegyet kér, hátul felszáll az anyja és a telefonos lány kezébe nyomja a babát, ugye megfogja addig, míg felteszik a kocsit is...

félek, miért hív a főnök már megint, biztosan elcsesztem valamit... aztán csak egy szál vörös rózsát kér a felesége születésnapjára

kidől a táskában a kovászos uborka. bűzlöm. és jóllakom

nu-jazz lemezt porolgattam ma a suliban, egy halom orosz népdal alatt találtam, meghallgattam, most bennem forog tovább

számban tartalak, mint minden este, igaz, csak képzeletben, mert befogadhatatlan vagy

az árokba borul egy sárga kamion. elkerülhetetlenül terül elénk, de legyőzöd

ha tudnád ott, hogy most éppen rólad írok. igen, rólad.

A.Y. 10.08.30.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr352260403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása