HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

belégzés

2010.01.25. 23:12 :: Aeemit

Belégzés.

Mostanában leginkább a közlésvágy jellemez. NÉha elég idegesítően akarok elmondani minden egyes mozzanatot magmaból. Mindent, amit láttam, hallottam, látni és hallani véltem, és mégsem megy. Valami mindig megakad a szétrúgott küszöb szálkáiban.

Kilégzés.

Néha levegő után kapkodok. Mert elképzelem, hogy már levegőt vettem, de mindez csak képzeletben történt.

És olyankor minden nagyon fényessé, a pupillámon ugráló éles világossággá válik.

Belégzés.

És újra kezdődik. Szavak születnek, hazug és igaz történetek. Mint ez itt.

Kifúj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr701702422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása