HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

fordulat

2009.12.13. 08:57 :: Aeemit

Tegnap épp szőnyeget ráztam ki az ablakon, mikor egy fénycsóva hasított bele a  sötétségbe. Babonás félelemmel bámultam a lehulló cigarettacsikkre. Vörös, pulzáló életként vágta ketté néhány másodpercre az éjszakát. Csak néztem, a hűlt helyét is, sokáig, ahogy az első ember bámulhatta az első villámcsapást. És utána megáldottam Prométeuszt.

Később eleredt az orrom vére.

Még később lehullott az első hó.

Valami megváltozott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr401593655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása