HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

alter egó - némi dalnak

2009.09.08. 21:20 :: Aeemit

én suttogtam ma is

eleget

én suttogtam ma is

berekedt-

em na jó, verekedtem

és szó ami szó: kiborultam

szép tereken, Prágában,

Berlinben keresem

elhagyott szemüvegem

a villamost nem értem el-

áztam

hiszek a lassan égő lázban

a fejemben már csomó gáz van, meg két sör,

magamat újra kitaláltam

csápoljatok -

újra hibáztam

szavakból épül a lényeg,

a lépcsőfordulókban a centrifugális erő

kisodort, de nem érzed

a pizzád sarkát rágod, a méreg

úgy távozik, s marad a lényeg.

A.Y. 09.09.09. :P 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr481369701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aeemit 2009.09.09. 21:00:32

hát ez a suhancos ez egy zseniális valami :)))) köszi!!! ajánlom nagy kalappal, pont, amit kerestem :)

Aeemit 2009.09.13. 10:02:02

hmm, nem beszélve arról, hogy játékból jó ilyeneket írni :)

kapcsoljlemindent 2009.09.16. 18:04:04

ma találtam meg ráadásul, hogy az egész unplugged koncert letölthető ingyí itt: nightchild.salatamagazin.com/?lang&nc=media hát még az milyen zseniális!
süti beállítások módosítása