HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

a lét elviselhetetelen könnyűsége

2009.03.31. 21:33 :: Aeemit

Világbéke. Mit nekem világbéke. Kit érdekel? Tegnap ellopták a pénztárcámat. Úgy tűnt el szőrén-szálán a tanáriból, mintha ott sem lett volna. Benne volt minden kártyám, diákom, igazolványom, egészségügyi biztosítós cuccom, naptáram, nyolcvan euróm.  Nekem ez kissé övön aluli, hogy finoman fogalmazzak.

Tegyük hozzá, hogy misztikus dolgok vannak alakulóban. Mikor váratlanul felbukkantak múltam legbizarrabb alakjai (sárga kabátos antiglobalista hantafiú és volt katolikus pap -perverz költő bácsi és a szeminarista, akivel egyszer régen megszöktem az írótáborból), már sejthettem volna, hogy valami történni fog.

Ráadásul ez a pénztárca sosem szeretett engem. Már egyszer megpróbált megszökni, akkor hajnali fél ötkor mentem érte (mikor csak részegek és macskák járják a várost) egy buszba kotorászni, de meglett. Vajon akkor kellett volna végleg kidobnom?  

Én nem hiszek a lekopogásban. Kifejezetten szeretem a fekete macskákat. Jópár tükröt összetörtem már és csak azért is a sarokra ülök, de azért no...

És hogy ne legyen elég az (ön)iróniából (mert magunkon röhögni utolsó menedékünk): épp aznap beszéltem arról a kölköknek Grendel Lajos kapcsán, hogy az ember a Rendszer számára semmi  más, csak egy adathalmaz. Néhány szám és fénykép egy műanyag lapon.

Ezek szerint most hivatalosan nem létezem. A lét igazán elviselhetetlen könnyűsége. Van ebben némi perverz gyönyörűség. Talán azok élhetik át, akiknek leég a házuk. Elvesztettem zsebkendőmet... 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr31038484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapcsoljlemindent 2009.04.04. 00:00:38

gyönyörű - gyönyörű. mármint az írás. a tény sokkal kevésbé barátságos, amikor velem történt ez, azt hiszem, oda lyukadtam ki végül,hogy lám-lám, tényleg nem érdemes tárgyakhoz kötődni...

Aeemit 2009.04.04. 14:45:38

thanx... azért tényleg kár a diákigazolványaimért... mert az nekem már nem nagyon lesz... :P
süti beállítások módosítása