HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

Napimádók balladája

2007.04.22. 17:43 :: Aeemit

Nap fiát ha csábítottam,
hozzám vissza-visszatért,
mint a fagyok márciusban,
mint a koldus kenyérért.

Két kezembe vettem arcát,
elringattam szeliden,
hívta a Nap - én öleltem,
tépelődött: mi legyen?

És egy reggel arra ébredt
tiszta szívvel, bátoran:
elhagyja a Nap országát -
"Hozzád húz szívem s agyam..."

És én hagytam, hogy becézzen,
s míg a nap éjjelre vált,
szép arany haját lenyestem,
s megátkoztam Nap királyt.

"Önszántadból ha nem adtad,
kölcsönbe nem kell nekem!"
S otthagytam a szép királyfit -
mását bárhol meglelem!

És azóta úgy bolyongok
ezerszemű réteken,
mint az elveszett bolondok,
s mire vágyom, nem lelem.

             A.Y. 07.04.22.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr3262041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog 2007.04.27. 10:42:24

hát ez gyönyörűségeses
és tényleg ez történt vajon?
szívszorongató
Arany Jánosos :)

Aeemit 2007.04.27. 16:09:03

kössz :)
még nem, de sajnos lehet bármi...
süti beállítások módosítása