HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

idő. mérték?

2007.03.10. 18:13 :: Aeemit

nincs szerelem, csak a bentről

ösztönösen kitörő vágy:

több vagyok én a világban,

testem nem kicsi börtön.

én vagyok az, aki falja

önmaga száját a csókban,

s én ölelem magamat meg,

mindegy, bárki szorítson.

                         007.01.02.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr6145098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog 2007.03.11. 16:00:29

:))
hát kétségkívül még sokáig ez a vers lesz a kedvencem. sokszor elolvasom majdmég.
kössz
süti beállítások módosítása