HTML

szusszanat

vagyok a vagynak...

Friss topikok

linkblog

Archívum

lost? crea-tea-vity vol.1 to 3: Papírhajó

2012.01.03. 23:13 :: Aeemit

 https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=l0x9688TEYw

megfeneklett papírhajók a lavór alján
a jóslat régen beteljesült, hiába kavarod újra a zaccot
régi nyarak málnaszörpébe ragadva
a szárítóra teríted a szennyest, ha bevizeltél az epilepsziás roham után
azt hiszed, megtisztulhatsz,
de van, ami kimoshatatlan

 

A.Y. ´12.01.03. Zeelk-nak.

Papirhajo Timinek Gaal Zoleekatol.jpg

Papírhajó by Gaál Zoleeka.

 

a jézus kezében a bárd és meglendül és a szívem szétszakad
mit keresek köztetek
mit keresek ebben a lélekölő télben
térdig járok az emberben és térdtől fölfelé senki  
a hídon álltam tegnap és megint vonzott az örvény
/most egy papírhajó vagyok/
odameredtem a közepébe és ott állt a bárddal a jézus és fogta a kezében és én csak
hullani vágytam a magányban
/most egy szörnyeteg/
egy-két év még és megtörök én is
mechanikusan élek
előre begyakorolt mozdulatokkal
és eladom és feladom és megtépdesem ezt az életképtelen testet
/most nem én vagyok az, akit látni véltek/
nem.

A.Y. 12.01.07.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermelinesholgy.blog.hu/api/trackback/id/tr563517882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aeemit 2012.01.07. 09:51:26

na hát én mindig erre vágytam, na :))) a grafikus válaszol. :)
süti beállítások módosítása